نوشته شده توسط : ولی غلامی

طراحی لوگو

مهمترین مراحل برای طراحی لوگو

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ چون وجود ندارد. یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید طراحی لوگو شما حرفه ای باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

نترسید! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو  مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید ، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم بخوانید.

ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم طراحی لوگو خود را انجام دهم؟ این 12 قسمت مراحلی است که شما باید دنبال کنید:

1. درک کنید که چرا به یک آرم نیاز دارید

مثال برای چگونگی طراحی آرم با طراحی هویت برند در ذهن

تجارت مانند دوستیابی است, شما در تلاش هستید مشتری های گوناگون را به سمت خود جذب کنید و آنها را عاشق مارک تجاری خود کنید. بنابراین از نماد خود به عنوان تصویر موجود در پروفایل خود بیابید. این همان چیزی است که باعث می شود افراد علاقه مند شوند و سعی کنند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند . 

از آنجا که لوگوی شما یک بخش اساسی از برند شماست ، می خواهید مطمئن شوید که این کار به خوبی انجام شده است. تمام اجزاء مارک تجاری شما را بر روی قسمت های مختلف دگیر نیز قرار خواهد گرفت, از طراحی سایت ، بسته بندی و کارت ویزیت تا...

یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها توانایی برقراری ارتباط با آنچه را که می خواهید را برقرار می کند بلکه یک برداشت اول خوب خواهد بود و به شما کمک می کند تا از رقابت سربلند بیرون بیایید.

2. هویت نام تجاری خود را تعریف کنید

لوگوی قهوه حداقلی با تصاویر قهوه

لوگوی شما شخصیت برند شماست.برای انجام این کار ابتدا باید بفهمید که شخصیت اصلی برند شما چیست؟ هنگامی که شما یک ایده روشن در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می کند می دانید، انتخاب گزینه های طراحی برای تکمیل آن بسیار ساده تر خواهد بود.

در اینجا سؤالاتی وجود دارد که می توانید از خودتان بپرسید ، تا به هویت برند خود برسید :

  • چرا این تجارت را شروع کردیم؟
  • اعتقادات و ارزشهایی که به عنوان یک شرکت برای ما مهم است چیست؟
  • چه کاری بهتر از هر کس دیگری انجام می دهیم؟
  • چه چیزی ما را خاص می کند؟
  • اگر می توانستیم مارک خود را به سه کلمه توصیف کنیم ، آنها چه چگونه تقسیم بندی می شدند؟
  • سه کلمه ای که ما می خواهیم مشتریان برای توصیف ما از آنها استفاده کنند چیست؟

3. الهام بخش برای طراحی خود باشید

سخت ترین بخش طراحی می تواند جستجوی طرحی الهام بخشی برای لوگو باشد. خوشبختانه ما نکاتی را برای شما انتخاب کرده ایم که این کار را بسیار آسان می کند.

طراحی آرم Lightbulb برای ایده آل

شاید شما فردی هستید که به دنبال طرحی مفهومی باشید و دوست داشته باشید با جمع آوری ایده های کلامی شروع کنید. یک جلسه مناسب برای شکل گیری ایده می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین ایده های خلاقانه آرم را ترسیم کنید :

1. قوانین ایده های خلاقانه را دنبال کنید:

ایده خلاقانه در مورد ایده های بد هم صدق می کند  (حتی آنهایی که واقعاً بد هستند)حتی یک ایده وحشتناک می تواند گفتگو را شکل دهد, که به یک راه حل عالی منجرب شود.

2. مانند مخاطبان خود فکر کنید:

لیستی از کلماتی که مارک شما را توصیف می کند تهیه کنید و هدف اصلی آن را شکل دهید. مانند یک فرد معمولی در مورد هدف خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است.

3. همه را درگیر کنید:

ایده های شگفت انگیز یک نفر خوب است ، اما تنها تنوع باعث می شود که تفاوت خلق شود . بحث را با افرادی از هر بخش یا حتی دوستان و شرکای تجاری در میان بگذارید. هرچه چشم اندازها بیشتر باشد بهتر است

آرم غارنورد
 

وقتی صحبت از طراحی لوگو شما می شود ، از محدوده کردن ذهن خود اجتناب کنید و از کمی متفاوت بودن نترسید. ببینید چگونه شرکت های دیگر چگونه لوگوهایی مانند: Crypto Caveman  ایده هایی را ترکیب می کنند که لزوماً با آنها ارتباطی نداشته است

یک تابلو بصری (تصویری) درست کنید

اگر فرد بصری هستید ، طرح های تصویری ممکن است ابزاری مناسب برای الهام گرفتن برای شما باشد. می توانید با بریدن و پین کردن تصاویر چاپی یک صفحه ایجاد کنید یا یک مورد دیجیتالی درست کنید. به سادگی تمام تصاویری را که احساس می کنید نظر افراد را به آنها جلب می کنید را جمع آوری کنید، تمام این قسمت ها می توانند ,آرم ها ، ترکیب های رنگی ، تصاویر یا گرافیک های دیگر باشند.

خواهید دید ، تابلوی بصری شما منعکس کننده سبک و ویژگیهای جذب کننده طراحی شما است.

آرم سبزیجات

4.فرآخوان طراحی را انجام دهید

بهترین مورد برای یافتن ایده فرآخوان ها هستند!بررسی کنید چه چیزی در آنجا وجود دارد ، چه چیزی با مخاطبان شما خوب ارتباط برقرار می کند و از آنچه باید دوری کنید. به این فکر کنید که چه چیزی آنها را از شما متفاوت می کند و چگونه می توانید این تفاوت ها را در طراحی آرم خود بیافزاید.

مطمئن باشید که خود را نسبت به رقیبانتان جدا می کنید. اگر تمام مشاغل دیگر در صنعت شما به صورت تک رنگ هستند ، شاید شما باید مقداری رنگ را برگزینید تا از آن استفاده کند. اگر آنها سنتی باشد ، شاید یک آرم جالب و مدرن توجه همه را به خود جلب کند.

 




:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , لوگو , نشانه , آرم , ایده لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: